iMaszyny  
119 000 euro

Sprzedam nową śmieciarkę DAF FAG CF 75.310

Opis: Rocznik: 2013. Przebieg: 3 km. Rodzaj paliwa: Olej napędowy (diesel)
Kolor: biały

Moc KM: 310
Rodzaj skrzyni: manualna
Napęd: 6x2
Liczba osi: 3
Zawieszenie: Pneumatyczne
Masa całkowita w tonach: 18
ABS, EBS, Elektryczne lusterka, Elektryczne szyby, Immobiliser, Klimatyzacja, Kontrola trakcji, Tachograf, Tempomat, Winda samozaładowcza
Podana cena jest ceną netto. DAF FAG CF 75 z zabudową typu śmieciarka (typ zabudowy: Medium XL 22 m3 na podwoziu trzyosiowym)
Fabrycznie nowy pojazd specjalistyczny. Termin dostawy: 7 tygodni. Ważność oferty: 14 dni
Zdjęcia przedstawiają przykładowy pojazd o tej samej specyfikacji sprzedany do innej firmy
Kabina i zawieszenie kabiny Kabina Day Cab, zawieszenie mechaniczne
Fotel kierowcy Fotel kierowcy: Comfort Air
Fotel zmiennika Fotel zmiennika: sztywny
Oś przednia Przód: 7,50 t, paraboliczne, 152N
Oś tylna Tył: 11,50 + 7,50 t, zawieszenie pneumat., SR1339
Opony dostawcy Goodyear
1. opony przednie F1,315/80R22.5 GO LHSII 156/150 120km/h Steering
2. opony przednie F2,315/80R22.5 GO LHSII 156/150 120km/h Steering
1. opony tylne R1,315/80R22.5 GO LHDII 154/150 130km/h Traction
Opona zapasowa SP,315/80R22.5 GO LHSII 156/150 120km/h Steering
Silnik i układ chłodzenia Silnik 228 kW (310 KM), PR228, 38 stopni
Emisja spalin Emisja spalin Euro 5
Napęd skrzyni biegów Nadbieg skrzyni biegów
Przełożenie skrzyni biegów Przełożenia skrzyni biegów 9,48-0,75
Przełożenie tylnej osi Przełożenie tylnej osi 5,13
Układy zwalniaczy Hamulec wydechowy
Rozstaw osi / zwis tylny Rozstaw osi 5,35 m / zwis tylny 1,00 m
Zbiornik paliwa Aluminiowy zbiornik paliwa 340 l, wys. 620 mm
Złącze elektryczne przyczepy Bez złącza elektrycznego przyczepy
Kolor kabiny M8870 Ice white

Kabina z zewnątrz: Kabina Day Cab z zawieszeniem mechanicznym, ze stalowym zderzakiem, barwioną szybą. Lusterka główne i szerokokątne ogrzewane elektrycznie. Mechanicznie sterowany wywietrznik dachowy. Szerokość kabiny 2300 mm.Dwureflektorowe halogenowe światła przednie z odpornymi na uderzenia kloszami Lexan. Reflektory przednie dla ruchu prawostronnego. Światła typu kombi (przeciwmgielne i punktowe) w zderzaku.
Sztywny pierwszy stopień kabiny.
Wnętrze kabiny: Kierownica czarna, obita miękkim materiałem. Fotel kierowcy Comfort Air: fotel z zawieszeniem pneumatycznym, z pneumatycznym podparciem lędźwiowym. Zintegrowany zagłówek i trzypunktowy pas bezpieczeństwa. Welurowa tapicerka foteli, tył winylowy. Fotel oraz tył z wytłaczanym wzorem dla maksymalnej wygody siedzenia. Sztywny fotel zmiennika. Zintegrowany zagłówek i trzypunktowy pas bezpieczeństwa. Welurowa tapicerka foteli, tył winylowy. Fotel oraz tył z wytłaczanym wzorem dla maksymalnej wygody siedzenia. Szklany wywietrznik dachowy sterowany ręcznie.Trzeci fotel typu stałego między fotelami kierowcy i zmiennika. Welurowa tapicerka na przodzie i krawędziach foteli. Dwa składane podłokietniki. Popielniczki w konsoli prawego fotela. Dwupunktowe pasy bezpieczeństwa mocowane do ramy fotela. Schowek pod siedziskiem fotela.
Nadwozia i przygotowania do nadwozi: Złącze regulacji prędkości obrotowej silnika na podwoziu. Funkcje regulacji prędkości obrotowej silnika, wstępnie ustawione prędkości silnika, ogranicznik prędkości do zastosowań specjalnych oraz funkcja zdalnego rozruchu/wyłączania silnika.
Złącze aplikacyjne dla funkcji śmieciarki, zamontowane na przedniej przegrodzie kabiny. Sygnalizacja elektryczna działania różnych funkcji nadwozia. Zasilanie 24 V przed zapłonem i po włączeniu zapłonu. Parametry funkcji nadwozia. Funkcje CAN J1939 w złączu użytkowym.
Niezamontowana wiązka przewodów z bocznymi światłami obrysowymi typu LED.
skrzynia ładunkowa: konstrukcja stalowa nie ulegająca odkształceniom, skrzynia ładunkowa spawana spoiną ciągłą; - skrzynia ładunkowa dostosowana jest indywidualnie do każdego typu podwozia, przez co jest zapewnione optymalne wykorzystanie przestrzeni między zabudową i kabiną dające lepsze rozłożenie nacisków na osie;- podwyższona ścianka czołowa; 500 mm (nie wycieka żadna ciecz z odpadów biologicznych); skrzynia w wykonaniu wodoszczelnym poprzez zastosowanie specjalnych uszczelek na dwóch krawędziach uszczelniających między skrzynią ładunkową i częścią tylną. - drzwi kontrolne 700x600 mm, po prawej stronie patrząc w kierunku jazdy, łącznie z urządzeniem zabezpieczającym
Montaż zabudowy: odpowiednio do obowiązujących wytycznych dla nadwozi, określonych przez producentów podwozi, zabudowa mocowana jest z tyłu na stałych podporach, a z przodu połączona elastycznie z podwoziem.
Część tylna (odwłok) z mechanizmem załadunku: część tylna (odwłok) całkowicie spawana - jest zamocowana do tylniej części skrzyni ładunkowej i może być podnoszona w górę; - automatyczne blokowanie części tylnej w gnieździe z otworem podłużnym i hakiem ryglującym; przez co odwłok jest dociśnięty hydraulicznie i mechanicznie do skrzyni ładunkowej; - część tylna z mechanizmem prasy składa się ze stabilnej ramy z dwiema ścianami bocznymi i odpornej na zużycie wanny załadowczej; -umieszczone na zewnątrz, pyłoszczelne siłowniki napędowe prasy zagęszczającej, pozwalające na uzyskanie najkorzystniejszego punktu podparcia i optymalne prowadzenie; przy zagęszczaniu jest czynna cała powierzchnia tłoka we wszystkich siłownikach; - przy spadku ciśnienia ( np. w razie pęknięcia przewodu hydraulicznego ) przy uniesionej części tylniej do góry, zostały zainstalowane odpowiednie zabezpieczenia, które zapobiegają gwałtownemu opadnięciu części tylnej; - płyta dociskowa prasy zagęszczającej porusza się ze specjalną kinematyką, przez co zapewniona jest duża stateczność i optymalne zagęszczanie, poprzez ruch w górę mechanizmu prasy, odpady są dociskane do przegrody wypychającej i maksymalnie zagęszczane w każdym następnym cyklu.
1.4 Urządzenia zabezpieczające -urządzenie do nadzorowania przestrzeni z tyłu pojazdu, to kamera (w wykonaniu podgrzewanym) mocowana z tyłu zabudowy, kąt widzenia 100 stopni; monitor (o przekątnej 14 cm) łącznie z osprzętem i montażem w kabinie kierowcy; - stopnie dla ładowaczy podnoszone w górę z wbudowanym układem zabezpieczającym w postaci czujników masowych; zajęcie miejsca na stopniu przez osobę z obsługi, powoduje: a/jazda w tył nie jest możliwa; b/prędkość maksymalna 30 km/h przy jeździe w przód.
akustyczny sygnał ostrzegawczy podczas jazdy w tył i przy zamykaniu części tylnej ze stanowiska w kabinie kierowcy.
Przegroda wypychająca - W celu opróżnienia skrzyni przegroda wypychająca jest przesuwana w tył przez siłownik teleskopowy podwójnego działania. Dokładne prowadzenie jest zapewnione przez boczne prowadnice. Dodatkowe klocki ślizgowe zmniejszają tarcie podczas pracy.
Podczas załadunku przegroda wypychająca służy jako płyta oporowa do zagęszczania odpadów w połączeniu z opisanym wyżej mechanizmem prasy. Przeciwciśnienie jest utrzymywane hydraulicznie i umożliwia optymalne zagęszczenie i związane z tym rozdzielenie obciążenia osi. W przypadku wożenia materiałów opakowaniowych, można przełączyć to przeciwciśnienie na 4 inne nastawy - przełączenie na surowce wtórne -w wykonaniu seryjnym.
Instalacja hydrauliczna - Składa się z dwustopniowej pompy, zbiornika oleju z układem filtrów, bloku sterowania i siłowników dla całego mechanizmu załadunku. Pompa hydrauliczna jest napędzana poprzez przystawkę odbioru mocy od skrzyni biegów, przez wałek przegubowy. Włączenie następuje poprzez sprzęgło elektromagnetyczne. Zależne od wielkości skoku sterowanie siłowników zapewnia łagodne przełączanie bloku sterowania i daje przez to optymalne zmniejszenie hałasów i zużycia paliwa, jak również zmniejszenie zużycia instalacji hydraulicznej.

Dysponujemy szczegółową specyfikacją pojazdu i zabudowy. W celu zapoznania się z tymi danymi, prosimy o kontakt: tel: +48 695 307 040 lub
663 634 444

 
 

Dane kontaktowe

Grupa TTE

tel.:+48 663 634 444

ulica:Myślenicka

Małopolskie

http://www.auto-gielda-krakow.eu

 

W naszej bazie znajduję się 24 353 ogłoszenia rolnicze.